piątek, 12 lipca 2013

A wszystko zaczęło się od ferii u babci . . .

Witam serdecznie,

Bardzo długo zastanawiałam się nad pisaniem bloga. Od kilku miesięcy
przeglądam blogi o szydełkowaniu i nie tylko o nim i jestem nimi zachwycona.

Powiedziałam sobie: A czemu by nie spróbować?
I tak oto dzisiaj jest mój pierwszy post.

Szydełkowania nauczyła mnie moja babcia, kiedy byłam jeszcze małą dziewczynką. 
Przy jej ogromnej pomocy i cierpliwości sama wydziergałam piękną serwetkę.


A niedawno, dokładnie rok temu, kiedy zaszłam w ciążę, 
postanowiłam, że wydziergam coś dla mojego maluszka.
I tak powstał pomysł na kocyk, który niedługo Wam pokażę.

Po tym kocyku tak mi się spodobało, że zaczłęłam szukać, co innego mogłabym stworzyć.

I tak dziergam sobie co nie co i szperam po sieci, co jeszcze ciekawego mogę stworzyć

Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego bloga, do komentowania postów. 
Mam nadzieję, że nie zawiodę w tym ani Was ani siebie:-)

Pozdrawiam,

Agnieszka





2 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie.Też szydełkuję ,będę zaglądać do Ciebie.W wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń